YAPIŞKAN NOTLAR

Hayata Dair Minik Anekdotlar

Ahhhh Love!

www.tips-fb.com










Saçma bir başlık ve saçma bir yazı olacağı hissi var şu an içimde. Hatta bu yazı sizlere bir şeyler kazandırır mı ondan da şüpheliyim ancak Bloga her zaman birilerine yarar sağlamak adına yazılar yazılmaz, aksine çoğu zaman yazılmaz. Sadece içinizden geçenleri, hislerinizi, günlüğünü falan yazarsınız. İşte ben de bu yazarlar içerisinde belki de bu boşluğu doldurmaya geldim.


Efendim şimdi biliyorum benim aşklı meşkli, kadınlı erkekli yazılarımdan olabildiğine sıkılmış olabilirsiniz ancak cidden keyifli yazılar oluyor. Valla lan!! Neyse işte diğer blogumu takip etmiş olanlar benim en son bir aşk ilişki yaşadığımı ardından da aldatıldığım durumlarını bilirler. İşte bütün bu hikayenin devamında neler oldu, onu anlatmak istiyorum. 


Efendime söyleyeyim, ben hayatımda ilk kez yapmayacağım bir şeyi yaptım: Affettim.  Normal bir affediş değil ama affettim, arkadaş olarak kaldım. Zaten aşktan önce de arkadaştık biz, sorun olmadı. Arkadaşlığımız aynı tempoda, aynı seviyede sürdü gitti... Tâ ki ben bu oduna karşı hala hisler beslediğimi fark edene kadar. Ben bu hislerimi fark edene kadar zaten adam bir başka sevgili yapmıştı kendine. Yeni sevgilisi de benden önce ki eski sevgilisi. Şimdi bu konular uzar gider. Evet işte, affettim ama halen daha kendisine hisler beslediğimi de fark ettim. Bitirememişim meğerse içimdeki sevgiyi. Çünkü neden? Benim içimde ki sevgi duruyorken zorunlu olarak ayrılmış oldum. İçimdeki ateş de sönmediğinden köz oldu ama yanmaya devam etti. Ha, başım göğe mi erdi? Tabii ki hayır! Arkadaşlığıma devam ettim, birlikte vakit geçirdim, sohbet ettim, aşk ilişkisini dinledim, gidip sevgilisi için alyans bile baktım ben bu herifle. En sonunda da kendimi kullanılmış, aptal bir asalak olarak hissettim.


Bütün bunları niye anlattım ve böyle oldu bittiye gelmiş bir yazı neden ortaya çıktı bilemiyorum ama sevgili kızlar lütfen siz siz olun hayatınızda asla böyle bir hata yapmayın. Aldatıldıysanız, o an bitirin ama geri dönüş, arkadaş kalma vs. gibi saçma şeylere sakın girişmeyin. Ne olur, aradan uzun bir zaman geçer, sevgi tamamen biter o zaman arkadaş olacaksanız olun. Kimse tutmuyor sizi. Yoksa işin ucunda büyük hatalar yapabilirsiniz. 


Unutmayın; Kabul olmadığı için ah vah ettiğiniz dualara gün gelir kabul olmadığı için şükredersiniz. Ben bugün itibariyle şükür aşamasına geçmiş bulunuyorum. şimdi pembeli, teenage sevinciyle "yeeeyyy!!!" diyorum ve yazımı noktalıyorum.


X.O.X.O.
İçinizdeki Yansıma ;)

0 yorum:

Yorum Gönder